Визначено переможця тендеру соціальної реклами про вакцинацію

Ідеї здорових звичок, однією з яких є вакцинація, потребують суспільного просування не менше, ніж товари, послуги, aбо політика. Тим більше, якщо мова йде не лише про здоров’я окремої людини, а про націю в цілому.

Тому ГО “Батьки за  вакцинацію” звернулася до Біржи Соціальної Реклами та оголосила тендер на створення соціальної рекламної кампанії в рамках Всесвітнього тижня імунізації 2018.

Ми отримали багато заявок від потужних рекламних агенцій України, небайдужих до теми імунізації дітей. І ось, переможця визначено! Переможцем креативного тендеру з розробки соціальної реклами про необхідність вакцинації дітей стала рекламна агенція Havas Ukraine.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Тендер на створення соціальної реклами вакцинації

Кампанія, розроблена спільно з Havas Ukraine стартуватиме вже наприкінці березня до нагоди  Всесвітнього тижня імунізації 2018. Нова соціальна реклама вакцинації обіцяє бути провокативною та такою, що точно не залишиться непоміченою та змусить замислитися.

Громадська організація “Батьки за вакцинацію” щиро вдячна всім рекламним та креативним агенціям, які долучилися до конкурсу.

 

Вам також буде цікаво: