Нестандартна соціальна реклама вакцинації

23 квітня у столиці з’явилися провокативні сіті-лайти, які висміюють антивакцинаторські настрої українців. «Тролейбуси вигадали масони!», «Таргани збирають інформацію для інопланетян!», «Солярії випалюють мозок!» – такими оригінальними надписами привертають увагу людей сіті-лайти і продовжують: «Я відмовляюсь від вакцин звучить приблизно так само».

Соціальну рекламну кампанію з нагоди Українського тижня імунізації запустила громадська організація «Батьки за вакцинацію». Як пояснює її засновник Тимофій Бадіков: «Антивакцинаторські настрої стали дуже популярними за останні роки в Україні. Гірше того, нині вони навіть «модні» серед мам, які мешкають у містах і мають високий дохід. Розвінчати таку небезпечну «моду» найкраще іронією та сміхом, саме тому ми досить різко привернули увагу громадян до проблеми. При цьому, наша кампанія просвітницька, адже протягом неї ми розвінчуємо кожен із популярних міфів».

Дійсно, за результатами 2016 року Україна увійшла в вісімку країн світу з найнижчим охопленням вакцинацією, разом з Сомалі та Буркіна-Фасо. Багато в чому така ситуація склалася через недовіру українців до питання вакцинації дітей та віру в чутки. Наслідками вже стали спалах поліомієліту у 2015 році, випадки правця у дітей у 2016-2017 роках, спалахи кору у 2017-2018 роках. Враховуючи таку тенденцію, ситуація стає небезпечною. Україна вже зробила важливий крок, запровадивши трирічне планування потреби у вакцинах і створення 25%-го буферного запасу вакцин. Це дозволить максимально забезпечити українців необхідними вакцинами. Але ж неправдиві чутки та міфи можуть завадити цим планам та коштувати життя та здоров’я дітей. Кожна людина має право на захист від хвороб, які можна попередити вакцинацією.

Колекцію найпопулярніших міфів, які циркулюють в українському суспільстві та коментарі медиків на них можна побачити на сайті організації «Батьки за вакцинацію» за посиланням.

Як пояснив один з творців соціальної кампанії Дмитро Мамонтов, агенція Havas Ukraine: «Список кінців світу. Фотографія аури та ворожіння на воронці продажів. Венець безшлюбності та приворот грошей… Людська фантазія у поширенні маразму справді безмежна. Але на дурість треба вказувати та викривати її. Зустрічайте нашу нову кампанію на підтримку вакцинації. Тепер у вас є аргументи для палких суперечок хоч із шаманами, хоч із самим Ктулху!»

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вакцинація. Запитання та відповіді

Соціальна кампанія стала можливою завдяки допомозі багатьох партнерів. Креатив розробило агентство Havas Ukraine за підтримки Біржі соціальної реклами. В розміщенні допоміг FISH Media Hub, та окремі оператори зовнішньої реклами. Проект здійснено за підтримки Rotary.

Довідка: громадська організація «Батьки за вакцинацію»  об’єднує свідомих батьків, які відповідально ставляться до здоров’я дітей та розуміють значення вакцинації у формуванні імунітету кожної людини. Головною метою організації є попередження інфекційних хвороб через забезпечення загальної доступності імунізації. Деталі bzv.org.ua
Контакт: Ольга Тимченко, консультант з комунікації, +380503529618, tymchenko@ti-ukraine.com

Вам також буде цікаво: